Ford Sportka

fordsportkaOglądając część spotów reklamowych, dochodzę do wniosku, że nie zawsze należy zagłębiać się w genezę tzw. koncepcji kreatywnych, ponieważ czasem odpowiedź może być równie wstrząsająca, co martini James’a Bonda.

Tym razem faworyzowany przez wielu ze względu na oryginalność pomysłów team Ogilvy&Mother przeszedł sam siebie. Kampania Ford Sportka z 2003 roku, zainicjowana dwoma viralami. Na reakcję nie trzeba było długo czekać. Reklama wywołała falę oburzeni zarówno w mediach, jak i wśród konsumentów.

Nie usprawiedliwiam twórców, ponieważ ze względów etycznych sama odczuwam spory niesmak, ale chcąc uspokoić miłośników mniejszych braci, dodam tylko tyle, że efekty w obu filmach zostały wygenerowane komputerowo i żadne zwierzę nie ucierpiało podczas realizacji.

Ford Sportka Cat

Ford Sportka Dove

Podziel się z innymi:

  • Twitter
  • Facebook
  • Google Plus
  • RSS